måndag 15 februari 2016

Det hände igen!

Den minnesgode kommer säkert ihåg en mycket rosaskimrande bild som jag lade ut på bloggen förra vårvintern. Och se, nu hände det tammejfan igen!

Däck och skrov slutstrukna, vattenlinje likaså.

Öppnar portarna till Lilleverkstan och en åttiotalstavla kikar in. Som synes står även i år en nybyggd träbåt under dessa magiska, rosalätta skyar.

Sjösättningsklar!


Jag måste medge att jag blev -i det närmaste- överlycklig då jag fick se detta. Det har nämligen stört mig något helt oerhört att jag förra året inte hade sinnesnärvaro nog att ta ett ordentligt fotografi. Kolla nedan! Outsägligt vackert motiv, men ytterst illa taget foto. Årets version blev rätt bra!

Bra motiv och uselt fotografi. Skäms på mig! Tur att jag erbjöds upprättelse idag.



1 kommentar:

Jaktkanot sa...

Excellent craftmenship!
Best rgds fra Hamburg
Thomas